t

sobota, 26 lipca 2014

Kolejny rozdział...

Kolejny rozdział.... no cóż... właśnie się za niego zabieram i powinien być w środę. Nie wiem czy kogoś to interesuje, bo wydaje mi się, że piszę do samej siebie, ale kiedy patrzę na liczbę wyświetleń wiem, że tak nie jest. Mimo to dziwi mnie, że przy kilkuset wyświetleniach nikt nie może dodać tego jednego małego komentarza.
Sorry za ten post, ja osobiście nie cierpię kiedy ktoś dodaje takie posty zamiast kolejnego rozdziału, dlatego mam zamiar zrobić zakładkę na takie posty i myślałam też nad zakładką z bohaterami, ale coś musiałoby mnie do tego zachęcić (czytaj ----> Zoe prosi o komentarz). Jeżeli chodzi o zakładkę z bohaterami to ciężka sprawa, bo trudno znaleźć zdjęcia odpowiadające moim wymyślonym bohaterom, ale się postaram.
Całuski,
Zoe

2 komentarze:

  1. Cześć, trafiłam na Twojego bloga przez aska Sheireen. Mam nadzieję, że nie zamierzasz porzucać tego bloga! Co prawda jeszcze go nie przeczytałam, ale wiem, że nie warto się poddawać :) Zapisz się do różnych stowarzyszeń np Magic Platform, wtedy czytelnicy zaczną przychodzić i pierwsze komentarze również zaczną się pojawiać :)

    Warto prowadzić bloga. Ja bloguję już od ponad roku i jest to naprawdę super sprawa. Mam nadzieję, że kiedy już przeczytam wszystkie Twoje rozdziały, niedługo pojawi się ten kolejny, czwarty :)

    Jest mi również niezmiernie miło, że masz mojego starego bloga, już zakończonego, "Her Draco" w zakładkach :) Nie wiem czy wiesz, ale piszę kolejną historię "Jestem tylko człowiekiem". Zapraszam cię do jej czytania :) Niedługo u mnie pojawi się szósty rozdział. Z chęcią zalinkuję Twojego bloga pod postem :)

    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszna historia, bo ja na twojego bloga trafiłam też przez Sheireen, która napisała coś o Princess Excepto, że dziękuje jej za szablon i zaprasza na jej bloga.
      Co do poddawania się na razie zaczęłam i spróbuję pisać, a jeżeli chodzi o stowarzyszenia to myślałam, aby ich poszukać, ale na razie znam tylko DHL (gdzieś muszę czytać dramione). W każdym razie zapiszę się i dziękuję za rady.

      Zoe

      Usuń